Aquest tràmit us permet exercir el vostre dret d'accés a la informació pública de què disposa aquest ens, tant a títol individual com en nom i representació de qualsevol persona jurídica legalment constituïda.
La sol·licitud la podreu presentar per qualsevol mitjà que permeti tenir constància de la vostra identitat, la informació sol·licitada, una adreça de contacte (preferentment electrònica) a efectes de comunicacions i la forma en què preferiu accedir a la informació sol·licitada.
Tot i que no és necessari que motiveu la vostra sol·licitud d'accés a la informació ni cal que tingueu un interès personal, si exposeu els motius pels quals la sol·liciteu aquests podran ser tinguts en compte a l'hora de resoldre la vostra sol·licitud.
Clica aqui per tramitar la sol·licitud d'accès a la informació pública
Any 2024
Any 2023
Sol·licitud nombre total d'expedients disciplinaris de personal de l'Ajuntament de l'any 2022
Consulta actes del Ple
Petició llistat de dades de contacte de regidors
Any 2022
Sol·licitud relació de contractes menors de l'any 2021
Any 2021
Sol·licitud ordenança fiscal num. 2
Sol·licitud informació econòmica
Any 2020
Sol·licitud contingut de decret 95 de 23/05/2016
Sol·licitud enunciat i solució de test de procés selectiu