Regidoria de Transparència i Comunicació

 

Competències

Transparència   

Aplicació de la normativa sobre transparència en l’activitat municipal. 

Donar accés a la informació.   

Establir les bases per aconseguir un govern obert i participatiu.   

Gestionar el Portal de Transparència Municipal.   

Impuls, coordinació i gestió de la implementació de la gestió documental.   

Qualsevol altra matèria pròpia del departament no delegada a cap altre òrgan municipal o organisme.

 

Comunicació   

Elaboració, difusió i seguiment de la informació municipal.-    

Actualització informativa de la pàgina web.-    

Gestió de la presència de l’ajuntament en les xarxes socials.-    

Assessorament comunicatiu extern i intern.-    

Compliment de la imatge corporativa en el disseny del material gràfic.-    

Coordinació de les publicacions informatives municipals.-    

Preparació de convocatòries i dossiers de premsa.-    

Relació amb els mitjans de comunicació.-    

Desenvolupament de campanyes informatives.-  

Gestió i coordinació de cartelleria, difusió i informació de les activitats organitzades per l’ajuntament o aquelles en els quals l’ajuntament participa d’alguna manera.-  

Coordinació de l’agenda d’activitats.-    

Coordinació amb altres entitats relacionades amb la comunicació.-    

Qualsevol altra matèria pròpia del departament no delegada a cap altre òrgan municipal o organisme.

Darrera actualització: 19.10.2023 | 10:30