Regidoria de Transparència i Comunicació
Competències
Transparència
Aplicació de la normativa sobre transparència en l’activitat municipal.
Donar accés a la informació.
Establir les bases per aconseguir un govern obert i participatiu.
Gestionar el Portal de Transparència Municipal.
Impuls, coordinació i gestió de la implementació de la gestió documental.
Qualsevol altra matèria pròpia del departament no delegada a cap altre òrgan municipal o organisme.
Comunicació
Elaboració, difusió i seguiment de la informació municipal.-
Actualització informativa de la pàgina web.-
Gestió de la presència de l’ajuntament en les xarxes socials.-
Assessorament comunicatiu extern i intern.-
Compliment de la imatge corporativa en el disseny del material gràfic.-
Coordinació de les publicacions informatives municipals.-
Preparació de convocatòries i dossiers de premsa.-
Relació amb els mitjans de comunicació.-
Desenvolupament de campanyes informatives.-
Gestió i coordinació de cartelleria, difusió i informació de les activitats organitzades per l’ajuntament o aquelles en els quals l’ajuntament participa d’alguna manera.-
Coordinació de l’agenda d’activitats.-
Coordinació amb altres entitats relacionades amb la comunicació.-
Qualsevol altra matèria pròpia del departament no delegada a cap altre òrgan municipal o organisme.