Es faciliten els tràmits telemàtics amb el Centre d'Atenció Primària

Dimarts, 17 de març de 2020

Amb la voluntat de potenciar els tràmits telemàtic amb els centres d'atenció primària d'arreu del territori i degut a l’emergència sanitària provocada pel coronavirus SARS-CoV-2, amb l’objectiu de facilitar a la ciutadania l’accés a La Meva Salut (LMS) i en especial a l’eConsulta, es posa en marxa de manera urgent i excepcional un sistema d’acreditació extraordinària no presencial i via telefònica: l’Acreditació LMS-Coronavirus. També permetrà demanar l’accés a La Meva Salut dels fills menors que es tinguin com a beneficiaris i que estiguin empadronats al domicili de l’adult.
 

Des d'aquesta setmana
El servei es porta a terme des del Servei d’Atenció a l'Usuari de La Meva Salut (SAU LMS), des d'aquest dilluns 16 de març de 2020. L’horari d’atenció és de dilluns a divendres, de 8h a 20h. Les persones que vulguin demanar accés al seu espai en LMS, podran fer-ho a través d’un nou telèfon gratuït 900053723, exclusiu per a aquest servei. Com que aquesta acreditació és extraordinària, s’informarà els usuaris d’aquesta naturalesa i de la seva temporalitat.
 
Un cop hagi passat el període d’emergència sanitària, els usuaris de LMS que s’hagin acreditat per aquesta via disposaran d’un temps límit per autenticar presencialment la seva identitat i signar el consentiment necessari per tal de transformar la seva acreditació extraordinària en acreditació ordinària d’accés a LMS (aquest procediment i la seva comunicació es definirà més endavant).
 
Aquesta acreditació extraordinària LMS, només la podran realitzar els usuaris del SAU LMS que hauran estat formats, identificats i autoritzats per a realitzar el procediment tècnic d’aquesta nova acreditació en el Mòdul d’Assignació de Credencials (MAC). Es disposarà d’un registre d’usuaris acreditadors i es portarà a terme posteriorment una auditoria aleatòria de les acreditacions realitzades.

Darrera actualització: 17.03.2020 | 12:51