Oficina del Consumidor

L’Oficina d'atenció al consumidor de l'Ajuntament de Castellbell i el Vilar mitjançant l'atenció personalitzada té com a finalitat, efectuar la recepció i tramitació de les reclamacions, denúncies i queixes que presentin consumidors, i trametre-les a la Oficina de Consum de la Diputació de Barcelona per tal de que realitzin les mediacions de consum entre les parts per a la resolució de conflictes de determinades matèries.

ACCÉS AL SERVEI:
Per a presentar una queixa, reclamació o denúncia, es pot realitzar des de l’Oficina d’atenció al ciutadà de l'Ajuntament de Castellbell i el Vilar (C. de Joaquim Borràs, 40, baixos); o mitjançant l’Oficina mòbil d’atenció al consumidor (Servei d’informació personalitzat de la Diputació de Barcelona sobre els drets i de gestió de queixes del consumidor que, periòdicament, s’instal•la al mercat municipal per atendre tots aquells ciutadans que ho necessitin en horari d’11:00 a 13:00h.)

COM ES REALITZA EL TRÀMIT:
Des de l'Ajuntament o bé mitjançant l’Oficina mòbil s'omple el formulari OMIC d'atenció als consumidors (per l'enviament de consultes via telemàtica des de l'Ajuntament a la Secció de Consum de la Diputació de Barcelona).
 

Carrer Joaquim Borràs, 40 - 08296 Castellbell i el Vilar - Barcelona (Catalunya)
Telèfon: 93 834 03 50
Fax: 93 828 21 22
Correu electrònic: castellbell@diba.cat
Horari:  
De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00
Dilluns a la tarda de 15:30 a 18:30
Veure situació en el mapa
Darrera actualització: 14.02.2018 | 09:23